onsdag 20. januar 2010

Avslappa familiehjem



Dette må da være et godt eksempel på vellykka stilmiks. Hvem får ikke en god følelse av å se denne leiligheta? Her er det god stemning og godt å være. Hadde gjerne sett et par litt "strammere" detaljer innimellom, kanskje. Men dette er uansett severdig, yes?

En lik Tivoli-radio har vi på kjøkkenet. God lyd og fin design. I bruk daglig.




Tror jeg hadde valgt en lysere farge på utgangsdøra. Kanskje lys grå?
Fin enkel hattehylle med downlights. Smart.
Herlig garderoberom skimtes innafor.








Koselig barnerom med gamlemøbler, lyse farger og
godt med gulvplass til lek.


Og her kommer favorittrommet mitt i leiligheten:
soverommet!


Fine avdempende farger, myke tekstiler, lite dekor - lyst og  innbydende.
Herlig med hjørnevindu i sann funkisstil.





Alle foto: Alvhem, Gøteborg.

Fra det ledige, hjemmekoselige, til det mer stilistiske
I nest innlegg
viser jeg en av mine nye møbel-fascinasjoner :)

6 kommentarer:

  1. Ja her ser det ut som om folk virkelig bor der.
    Fin leilighet med flere smarte detaljer.
    Fin kveld til deg

    SvarSlett
  2. Jo, jeg er enig med dig i, at det er hyggeligt - et sådant hjem jeg gerne vil have og alligevel er der lidt stil over det. Smart detalje med downlights i hattehylden. Ha en fin dag. Hilsen Bente

    SvarSlett
  3. Her så det koselig ut å bo!:)
    Mange fine detaljer!

    SvarSlett
  4. Inspirerande!

    Ha ein flott vinterdag!

    SvarSlett
  5. Denne likte jeg kjempegodt, herlig barnerom synes jeg og masse fin inspirasjon :)

    SvarSlett
  6. Kjempe lyst og fint. Og digg da, å våkne opp mot alle de vinduene på soverommet.

    Ha en fin dag
    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...