søndag 20. juni 2010

Pene pendler

Mirror ball av Tom Dixon

Lamper er en av mine fascinasjoner innen interiør og design. I dag har jeg lyst til å nyte noen lyse, enkle, vakre taklamper. Lamper som kan være både lyspunkt og små smykker i rommet.

Flower fra Designbelysning no


Random light

Andromeda, Gateway Japan


Glow av Hollands Licht.

Birdies nest av Ingo Maurer
(vakker lampe med humor)
Camouflage av Hide


Nelson bubble av Ylighting


Var ikke dette et herlig bilde? Fra Lille lykke blogg

 Over og under: Sinus av Piet Hein fra Bonluxat

Tropico fra Foscarini


Wegee fra Design public


Agatha fra Lucifer


Fun fra Verner Panton


VP globe fra Ylighting



Lyspære og enkel ledning.Gjør seg i rom med stor takhøyde - og mange ved siden av hverandre. Denne heter "Burnside" og er fra Rejuvenation.


Fra Gervasoni


Zettles 5'z fra Ylighting


Lamper Le Klint

Ikke nødvendigvis nye alle disse, men de har sine særpreg synes jeg. Ikke alle ville passet inn i Åpent hus, men vel verdt en plass i utstillingen.  :)

I morgen
har jeg bilder fra kontoret, og så tenker jeg å servere en utfordring!

2 kommentarer:

  1. Hej! :)

    Vilken coola lampor!!!!! Min personliga favorit måste nog vara Mirror ball av Tom Dixon.

    Ha det bra! Kram/Nicky

    SvarSlett
  2. Veldig pene pendler! Og morsom overskrift. Den runde glasskuppelen er min favoritt

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...