mandag 19. juli 2010

Sommeridyll

Jeg har en viss trang til å kose meg med stemningsfulle innlegg om sommer, merker jeg. Ser ut som vi er flere i det moduset! :) Om sommeren lever de fleste litt anerledes, og huset brukes på en anne måte. Behovene er også snudd litt på hodet - vi trenger ikke så mye innadørs, men heller mulighet til å åpne opp og gå ut.

Jeg drømmer fortsatt om en passe stor hage med saftig gress og skiferplatting. Om en myk sittekrok og lange gode måltider utendørs. Om en krok av hagen der ungene kan spille fotball eller krokket, og i motsatt hjørne .. ;) kan mor innta horisontalen i en behagelig adirondeck hvilestol. Men enn så lenge får jeg gjøre det beste ut av det vi har. Og kose meg med "utklippsboka" her og drømme litt on sommeridyller. :) 

Nå tar jeg meg den frihet å blande bilder fra flere ulike hold. Bare for å kose meg med sommerstemning. :) Bildene av rom tilhører derimot samme huset.

(Beklager til lesere som synes dette blir for landlig eller søtt - jeg kan forsikre om at jeg ikke har tenkt til å "konvertere" - det er soltrangen som gjør det - bare et innfall!!) ;)

foto Roland Bello



Huset er dansk, med karakteristisk stråtak. Det ble bygd i 1922.

Man trenger ikke dra langt for å lage picnic. Sagaform

Godt med uteplass å boltre seg på. Det er drømmen.


Apetitten øker når det er sol, varmt og fri!
Sagaform


Sagaform

Sommerhuset er dansk, og er hentet fra .. tja, kan det ha vært Boligmagasinet?

Håper alle har en fin sommer. Husk å nyte den mens den er her!


I neste innlegg
postpakke fra nabolandet :)

3 kommentarer:

  1. I hverfall kos å se på sommerbilder når det striregner ute når det burde vært soooool.

    SvarSlett
  2. Sammen med et ønske om fortsatt god sommer, ønsker jeg deg velkommen inn i bloggen min i dag :)
    Just for you!

    SvarSlett
  3. Mange flott bilder her :) ha en flott sommer videre ;) så skal jeg kose meg med en nøye gjennomgang av bildene du har lagt ut her :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...