onsdag 22. september 2010

Og vinnerene er ...

Da har det vært trekning i Åpent hus' jubileumslotteri.
Takk
til alle som har vist interesse og blitt med!

Over 200 lodd gikk med. Kjempegøy. Dessverre bare to som kunne vinne. Derfor sier samvittigheten min at det ikke må bli altfor lenge til neste lotteri. Jeg må dele ut mer! :)

Jeg er forresten på vei rundt til alle dere som har tatt lodd. Kjempekjekt å besøke "gamle" og finne nye blogger på denne måten. Fortsett å stikke innom Åpent hus og legg igjen livstegn. Så skal nok Åpent hus holde dørene oppe lenge. :)


Her er lykkenumrene som random.org ga meg: 24 og 155

De to heldige vinnerne er (trommevirvel....):

(nå får dere kanskje et dilemma, siden dere er to som deler blogg??)

og

hverdagsbloggeren Kali.

Gratulerer!


Vinnerne kan legge igjen epostadresse under her, så skal jeg sørge for at premiene kommer i posten med det aller første. Siden det er to forskjellige premier blir det "først til mølla" å velge. Veldig kjekt om dere lager innlegg og viser når premiene er kommet i bruk.

Trøstepremie
Og til dere som ikke var blant de heldige denne gangen:
Selveste Camp Cirrus-grunder Cina Kjellson kontaktet meg og synes det var kjekt med lotteriet mitt og interessen for tingene deres! :) De vil gi de som har lyst, et tidsbegrenset tilbud på nettbutikken deres. Altså: alle Åpent hus-lesere som måtte sysle med tanken om å kikke nærmere på Camp Cirrus får 20% rabatt ved å oppgi denne tilbudskoden på nettshop'en deres. AHNO1. Det var jo morsomt, hm? :). Tilbudet gjelder fra i dag til 29. september.


Som virtuelle blomster til alle som har deltatt kommer her et lite stilstudium av en gammel plante-traver i Åpent hus-huset, som mot alle odds og til vår store overraskelse, plutselig stod der med de skjønneste eksotiske blomster.






Alle foto (c) Åpent hus

Thanx to everyone taking part in my little anniverary lottery. The winners were picked using random.org., and they are listed above.
I am taking a full round of visits to everyone (with a blog) who participated. This is a great way for me to visit "old" and discover new blogs and wonderful people and inspiration.
Grunder of Camp Cirrus recently contacted me (!) and is now offering a limited time offer of a 20 % discount at their webshop. The discount code is AHNO1.

Keep coming back and leaving signs here on Open house. I'm leaving you a virtual flower today to say thank you. These exotic little things suddendly appeared on an old plant in our living room. Aren't they gorgeous?



I neste innlegg
kommer Åpent hus' aller første benke-utstilling.

6 kommentarer:

  1. Jippi!!!!

    avdelingen@gmail.com

    Vi er flinke til å dele uten å krangle. Den av oss som skrev svaret, får gaven :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnerne....æsj at det ikke ble meg. :-(

    SvarSlett
  3. Oooooiiii! Himmel og hav og alt derimellom, så utrolig morsomt!
    Tusen, tusen takk! *dele ut valgfritt antall klemmer* Nå ble jeg innmari glad! :D

    Mailadressen min er kaliblogg@gmail.com

    - og selvfølgelig kommer det bilder! Og innlegg! Med bilder :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til vinnerne, og flott av Camp Cirrus å gi en "trøstepremie" på den måten! =D

    Glemte nesten hva jeg leste da jeg kom til det første bildet ditt. Helt herlig med den skyggen på bordet. Smilet ble enda større da jeg så de morsomme krøllene i blomsten. Vakker! Det minnet meg om da jeg var liten og delte løvetannstilken i to på langs. Da vi la de i vann ble de jo så lekre og krøllete. Smiler stort over den planten enda jeg. =D

    Ønsker deg en snart god helg!

    SvarSlett
  5. Fikk jeg velge også? Snille deg! Halve Avdelingen ønsker seg putetrekket!

    SvarSlett
  6. Grattis til vinnerne:)

    Flotte stoler som snart skal få plass i Åpent hus:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...