fredag 15. oktober 2010

Detaljer på badet

Brooklyn farm general store.

Der er massevis av fin inspirasjon der ute. Av og til vet jeg nesten ikke hva jeg skal gjøre med alt av det jeg møter på. :) Men til forskjell fra alle stablene med papirutklipp og lenker, har jeg nå en fin liten digital utklippsbok å lime noe av det inn i! :)

Over tid har jeg samla meg noen fine detaljbilder som kan skape stil og/eller stemning på baderommet. Selv prøver jeg å leve etter mottoet: har det ikke funksjon skal det ikke være der. Men av og til kan jo selv det helt nødvendige funksjonelle også bidra til dekoren! :) Her er noen inspirasjonsbilder til detaljer på badet. 

Morsomt å se hvordan detaljene kan lage stil og stemning også på badet.
Det skal ikke så mye til. Decorology fra La di da blogg.

På badet hos Gnistrande snø blogg.

Så mange lekre servanter og armaturer der er å velge i. Reginox.

Fri dk

fri.dk

Grass is cleaner on the other side - ModCloth

remodelista

Vado showerhead.

Detail, details, details. Just a few of them sets the style and atmosphere in every room. So as in the bathroom. And I prefer few and great ones rather than a whole lot. Preferably they are both functinal and esthetically interesting / beautiful. Here are some details for the bathroom that might be worth laying the eye upon.
Have a great weekend!

Sofakvelden har begynt. Endelig er fredagen her. Jeg ønsker alle som er innom ei riktig fin helg!


I morgen
designklassikerfavoritt

2 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder og flotte ting! Jeg skjønner ikke hvor du finner alle disse bildene!

    Trekningen er forresten neste søndag (24.10) :) Takk for påminnelsen. Hadde glemt å få med meg det.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...