lørdag 14. mai 2011

I love bugs / dilla på kryp

posh living

Skal vi late som vi er insektsamlere? At vi går på oppdagelse med kikkert, forstørrelsesglass, insekthåndbok og hov? :)
Insekter er fascinerende og vakre! Og nå for tida er det mange som velger å bruke dem som pynt inne. Skulle du bli irritert over at dette innlegget ikke er nyskapende nok - at du har sett innlegg om slikt før, får jeg beklage, men temaet hører hjemme i min digitale utklippsbok. Som del av det svirrer rundt inni hodet mitt.

entomologi no


lite bilde i stor ramme - ikea


egenlaga plakater hos badeannas verden blogg


ekte bugs fra Ebay.


anna leenas hem blogg.
Disse bildene har jeg skrevet om før.


og min absolutte bug-favoritt - the lady bug! :)
wallpaperstock net

nydelige tegninger og tøft oppheng av karl andersson




HagedornHagen-bilder i Ikea Ribbarammer på stramt geledd
hos ralfefarfars paradis blogg

Slike flotte blå store sommerfugler så vi mye av på en flott ferietur til Costa Rica
for mange år siden. bugunderglass webshop.



To store bugs som svever mot blomsten (lampa) :)
via Avdelingen blogg

Deilig å ta naturen inn - ikke bare blomstene, men også noen av krypene. Kanskje vi ikke liker å ha dem oppi ansiktet eller surrende ved vinduet når vi skal sove, men får man studert dem på nært hold, er de jo så vakre og fascinerende, er de ikke?

Håper alle har ei deilig mai-helg!
Beste hilsner fra Åpent hus

Translation:
I love bugs. Always have. If you study them closely, they are far from ugly or annoying. I wish I had more walls to decorate. Then I would definately hang some great bug-pictures up. Like or hate?


I neste innlegg
stemningsrapport fra Åpent hus

5 kommentarer:

  1. Vet ikke heelt om jeg kan si meg enig. Har litt forbi, og vil helst slippe å se insekter på veggen min ;-)) Eneste unntaket er sommerfugler.

    Håper du har en fin lørdagskveld :-)

    SvarSlett
  2. ja, sommerfugler er min absolutte favoritt.
    får visst ikke nok av dem
    ungene har begynt å kommentere at det dukker opp sommerfugldetaljer over hele huset!! :)
    fin lørdagskveld her, ja! :)

    SvarSlett
  3. Ja, marihøna, sommerfuglen og øyenstikkeren er vel de eneste jeg kan gå med på. Hehe. Sånn in real life assa, men på bilder kan de fleste være fine :)

    SvarSlett
  4. Kjenner jeg grøsser litt! Sommerfuglene kan gjerne komme inn og opp på veggen men resten kan holde seg utendørs, og helst et sted jeg ikke ser dem:)

    SvarSlett
  5. hihi. morsomt så forskjellig vi er.
    noen springer av gårde og skriker når småkrypene kommer flygende
    jeg sitter stille og studerer dem! :)
    glad for at dere legger igjen hilsen og forteller hva dere syns! :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...