søndag 5. juni 2011

Fint fint

Denne helga har vi endelig hatt besøk av fineværet igjen. Og alle i området vårt har blomstret opp og kommet seg ut. Det må feires med et eget innlegg. Sånn kan vi faktisk ha det av og til. Og da finnes ikke bedre og vakrere og deiligere sted i hele verden!! :)

Lillemor 4 år




Tre førsteklassinger også Lillemora vår.

Her har det vært akvarietur, vannleking, sykling, utemåltid, overnattingsbesøk, fisketur, sokrem, grilling hos venner, bytur med hoppeslott, sukkerspinn og ballonger. Ei helg i barnas tegn. Vi har kost oss alle mann!
Når jeg tenker meg om, har mor (meg altså) faktisk fått lest ferdig boka si også. God lesning. Og jeg er ikke fullt så gråbleik som jeg var før helga! :)


Dette er mitt bidrag til Fabriken, forresten. For flere søndagsbilder, sving en tur inn der og se.



Alle foto (c) Åpent hus

Var din helg fin?!

Translation:
This weekend the sun decided to pay us a welcome visit. The occasion was celebrated throughout my region. :) We've had a great weekend, pretty much doing stuff for and together with our kids. We so enjoyed it all four of us. So today's post is a celebration to summer weather. When it "hits us" there is no prettier place on this planet than my city!
I hope your weekend was good, too? Best wishes from Open house.

I neste innlegg
fine illustrasjoner

4 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en super helg! Godt å ikke alltid ha så mange gjøremål på tapetet og bare kose seg!

    SvarSlett
  2. Så herlig at fineværet har kommet deres vei :D Det ser ut som nydelige dager!

    SvarSlett
  3. Hei og takk for hyggelig kommentar. Jeg tar ikke på meg bestillingssøm for tiden - men hvis jeg gjør - skal jeg si i fra ;). Hilsen Nina

    SvarSlett
  4. Heisann, takk for hyggelig hilsen.
    Uroen har jeg kjøpt hos Sprell.no. De har alt alt for mye fint :)
    Bare koselig om du låner et bilde og viser til meg.
    Ha en flott dag.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...