fredag 15. juli 2011

Frodig hjem

En av bloggene jeg er innom har vist bilder fra naboens hus. Det er så fint at jeg må vise det videre til dere. Mange nydelige detaljer og flotte løsninger, synes jeg.





 
Stua fra andre vinkelen. Høye vindu, mye lys, lune farger og oljet eikegulv.
Kanskje man kan ane at noen med "moden" smak bor her?




Spesielt: her henger grønne planter nedover veggen fra "verandakasser" på hemsen.
Du ser det også i øverste bildet.





Regner med de har fått konsulenthjelp til denne utforminga, for dette "klaffer" veldig godt. :)


Det er brukt lintapet på veggene i gangen og i stua.
Og Montanamoduler går igjen i flere rom.



Vet du? Dette er faktisk blomster-Finns hjem! :)



Hva synes du?

Tipset er henta fra Kikkis planet. (som igjen har lånt fra tb.no) Som det ofte er i bloggland :)

Nå pakker vi badebuksene og er straks på vei nordover igjen. I dag er det sluttstrek for solferien. Skal bli godt å komme hjem også. All inclusive har vært deilig, må jeg innrømme! :)



I neste innlegg
sommerhus på 1-2-3

3 kommentarer:

  1. Jeg har til nå bare sett hytta hans som jeg er helt forelsket i... og nå hjemmet.... helt nydelig!

    SvarSlett
  2. Vilka sköna bilder!!! inspirerande. kram Johanna

    SvarSlett
  3. Synes jeg kjente igjen det store bildet med lilla himmel. Hele huset er fantastisk! Og du har rett i at det er noen med moden smak. Befriende fra alt det hvite synes jeg!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...