lørdag 23. juli 2011

Male dagen blå

Blogglysten er ikke akkurat på topp etter de forferdelige begivenhetene i Oslo og på Utøya i går. Jeg sender mine varmeste tanker til alle som er berørte. Dette lille budskapet hadde jeg allerede tenkt å gi dere i dag. Kanskje er det mer på sin plass nå enn jeg først hadde tenkt.... 

Denne sangen serverte Lillemor oss her en dag, mens hun satt og "disset", som vi sier. ("huska", for de som har andre navn på samme aktiviteten), som dere ser under. I dag har jeg lyst å dele den sangteksten med dere.

Lillemor, 4 år, sang av full hals:







Terroren vi opplever må ikke få ta overhånd!
Alle foto (c) Åpent hus

6 kommentarer:

  1. Godt innlegg. Jeg synes også at blogging er litt vanskelig idag. Klem Anja

    SvarSlett
  2. Så glade bilder du har tatt. Det trenger vi - oppi alt det triste som har skjedd. Det er nok mange som har det slik som du - blogging er vanskelig akkurat nå.

    Klem til deg!

    SvarSlett
  3. det er ein vanskeleg dag. men me må aldri la eit slikt hat få makt eller styre øve vår fridom.

    SvarSlett
  4. Flott sagt i en trist tid da det er vanskelig å sette ord på det som har skjedd og alt man føler. Bor og jobber selv i Oslo-området så dette føles ufattelig nærme. Klem

    SvarSlett
  5. Vilket fint inlägg, terrorn ska absolut inte få ta över- kärleken övervinner! Kram J

    SvarSlett
  6. Veldig godt og fint innlegg. Klem

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...