torsdag 23. august 2012

Turist i egen by / Exploring our own town


Når var du turist i egen by?
Vi benytta anledningen nylig, når vi hadde besøk utenbys fra. 





 


Det er stas å være fra en by med en særegen arkitektur. 
Og det kan vi takke en tragisk bybrann i 1904 for!





 




Etter litt historie og en flott museumsopplevelse, 
passet det veldig godt med ei nydelig kaféstund
i sjøkanten. 

Strålende sol og en perfekt seinsommerdag, kan du si! :)


alle fornøyd! :)


#Stolt av byen vår :)
Hvis du ikke har vært her, må du ta deg en tur.
Du vet hvilken by jeg snakker om?



4 kommentarer:

  1. Oj så mycket att kika på, klart du ska vara stolt;) Kram

    SvarSlett
  2. Fine byen! Norges nest fineste etter den jeg bor i.
    Vi bor forresten i et jugendhus, et av de få i min by. Det syns jeg er litt kult. Interiøret holder vi litt mer moderne, men vi har et bilde på soverommet som en hyllest til tiden huset er fra, som du kan se i dette innlegget: http://iamturtledesign.blogspot.no/2012/04/vis-meg-din-kommode-utfordring.html

    SvarSlett
  3. Ja, du har god grunn til å være stolt av byen din!
    Ålesund står på må besøke listen min nettopp på grunn av den gjennomførte stilen! Så en dag.... Fine bilder!

    SvarSlett
  4. Ålesund tok meg med storm - eg var veldig, veldig begeistra då eg kom dit første gongen for nokre år sidan. Men nå er eg også kulturminneinteressert også :) Nydelig by!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...