fredag 7. desember 2012

Vintersol / Timeout from Christmas rush hour




Det kjennes godt å være kommet i nytt hus i adventstida.
Vi trives kjempegodt. Så godt at vi egentlig har lyst til å være hjemme hele tiden! :)
Det fyres flittig i peisen, og arrangeres mange kosestunder 
ved spisebordet eller i stua. 



Jeg elsker den lune følelsen innadørs når alt fryser til is utenfor. 
Lammeskinn og ulltepper brukes flittig her om dagen. 
Teppet over har svigerinnen min strikket til oss.
Puta er nyanskaffa. Kanskje du kjenner igjen mønsteret?
Det er nydelige Frost fra Scandinavian Surface / Røros. 





Denne trekassa har jeg ønska meg lenge.
Da vi flytta inn, fikk den flytte inn sammen med oss. :)
Veldig greit å ha et sted å "parkere" pledd og aviser. 





Heldigvis kommer sola frem av og til.
Ikke mye vi merker til den de dagene vi er på jobb.
Men i helga kan vi heldigvis nyte synet av den. Så godt!



Blek vintersol inn vinduene.
Til å få ro i sjela av, ikke sant? :)


Jeg har vært på jobbreise denne uka. 
Så denne helga skal vi bare være sammen.
Julehandling får vente. Nå er det familietid. 





Minner om lotteriet 
som snurrer og går her i Åpent^hus
Premien er et vakkert pledd fra Scandinavian Surface/Røros.

Jeg ønsker alle som svinger innom ei riktig god adventshelg.

I neste innlegg
retromix :)

6 kommentarer:

  1. skjønne bilder
    vakkert vinterlys
    god helg til deg også!

    GGK

    SvarSlett
  2. Puta var kjempefin, ja, sikler stadig på de pleddene;) Ha ei fortsatt fin førjulstid:)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder og nydelig pute:))
    Ha en flott adventssøndag i morgen ♥

    SvarSlett
  4. Så lunt og fint, jeg kom i godt humør av bildende dine. Og ja, puta er lekker.

    SvarSlett
  5. Helgene er bare de beste. Så utrolig hyggelig å ha familien rundt seg og bare kose. Ha en fin søndag. Klem.

    SvarSlett
  6. Fine bilder! Ser ut som dere har kommet godt i hus. Fin utsikt!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...