tirsdag 26. februar 2013

Leke med pynten / Art by playing

Det aller meste hjemme hos oss tåler å brukes. Også mine Vedel-fugler i tre, som jeg ga i julegave til meg selv for et år siden :) Jeg synes at det er artig hvordan ungene finner glede i dem. Særlig Lillemor liker å dandere og arrangere dem. Og neigu gir de ulike kombinasjonene en viss mening. (?)

Noen av variantene har festet seg til filmen.
Og i dag er det klart for Lillemors egen fugleutstilling.

Beklager vekslende bildekvalitet, men som dere skjønner, er det innholdet mer enn kvaliteten som er poenget denne gangen. :)

1) Tittel - Det som holder oss sammen.


2) Tittel - Som insekt mot flammen


3) Tittel - To mot en


4) Tittel - Vårsøg



5) Tittel - Bare oss


6)Tittel - Kjernefamilien



kunstneren i arbeid


7) Tittel - I samme retning


8) Tittel - peiskos :)



10) Tittel - Ungdomstid


Kunstneren i arbeid 2


11) Tittel - Løsrivelse


12) Utsikt



13) Tittel - Innenfor / utenfor

... Det neste blir vel at hun lukker opp vinduet og ber dem om å fly ut i frihet? :)


14) Tittel -  Verden utenfor


15) Tittel - Men inni er vi like

:)
Alle foto (c) Åpent^hus


I neste innlegg
ordnings på bøkene

14 kommentarer:

  1. Så morsomt- kreativt av deg å se ulike utrykk eller hva jeg skal si... Det var nesten litt kunstnerisk :) Likte bildene og utrykkene. Har de to største- men mine står høyt i bokhylla- og havner de på bordet er det PYNT ;) Hehe- kanskje de skal få leke litt med de etter hvert- min eldstemann er ekspert på å ødelegge så fåreløpig er de mammas;)

    SvarSlett
  2. Helt herlig.
    Digger fuglene og alle kunstverkene frøkna har satt sammen av dem.
    Og titlene hihi:)

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. Så bedårende! Jeg har ønsket meg disse fuglene i mange år, det ender vel opp med at jeg må kjøpe dem selv, jeg også!

    SvarSlett
  4. For en fantastisk liten billedserie! Satt her og smilte for meg selv.

    SvarSlett
  5. Haha- artie bilda! Fine fugla, og fantasifull datter!! :-)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. Man kan vel ikke annet enn å elske disse bildene? Herlig :) :)

    Håper du får en fin kveld.
    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  8. Artig :) Dere deler kreativiteten i huset hos dere. Det er ikke bare bare å finne på tittel til alle disse bildene heller ;)
    KLÆM

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  11. Utrolig koselig. Fuglene dine er virkelig dekorative uansett hvordan de står og i hvilken setting de er i. Kjekt med pynt som kan brukes av de små :)

    SvarSlett
  12. Likte spesielt den du kalte kjernefamilien, der minsten får seg et bad!

    SvarSlett
  13. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  14. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...