onsdag 29. mai 2013

Bo retro på hotell / Belgian vintage over-nighter



De som har fulgt meg over tid, vet at ser fru Åpent^hus bilder som det over, kan hun ikke bla videre! :)
enkle møbler fra midten av forrige århundre er definitiv en slager hos meg. Så derfor - dette fortjener et innlegg hos meg.:)

Dette er faktisk bilder fra et hotell. 
Et hotell utenom det vanlige - definitivt.
Et hotell i Belgia.
(nå husker jeg ikke navnet)







foto Serge Anton


Her kunne jeg godt campert noen dager, enig? :) 


I neste innlegg
vakre linjer..


1 kommentar:

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...