mandag 28. april 2014

Vårløyse / Spring has sprung

Bor vi ikke i et vakkert land, vel!? Og skinner sola blir alt ENDA skjønnere. :)

Som mange andre i sør-Norge har vi hatt deilige dager med sol og temperaturer som oftere hører juni til. Jeg har kløpet meg selv i armen opptil flere ganger, når juniors fotballag har arrangert impuls grillfest på stranda, og ei improvisert bursdagsfeiring ved sjøen endte i 9-åringer som bada - i april! :D







Stedene vi har besøkt i det siste har hatt myldrende liv på alle måter.
Heldigvis er det mange som kommer seg ut og nyter frisk luft og vakker natur!












Vårfølelsen tror jeg må være en av de sikreste lykke-opplevelsene
et menneske kan ha - tror du ikke? 



Jeg gleder meg sånn til fortsettelsen!
Bare skyer og regn kan holde seg unna,
så skal dette bli en fantastisk "utesesong" :)
Enig???




Beste hilsener fra
Åpent^hus


I neste innlegg
tips til gjenbruk



3 kommentarer:

  1. Nydelig bilder. :) Denne smakebiten av sommar som vi har hatt dei siste vekene har gjort utrulig godt for kropp oog sjel. :)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder av vår! Jeg hadde selv en skjønn dag ved sjøen søndag. Jeg gikk kyststien i Vestfold, rastet ved herlige Rakke.Det er så godt å få påfyll ute i naturen nå.

    SvarSlett
  3. Nydelige naturbilder.
    Ja,dere er heldige der i sør nå med det fine været.
    Vi har hatt regn & ganske kaldt.
    Men finværet kommer vel hit nord en gang også.
    Nyt dagene
    Christinaklem ♥

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...