tirsdag 27. mai 2014

Snug design / spennende tysk design


enkel design 
form med en liten vri
enkle materialer
overkommelige priser

tyske Snug Studios
er verdt en kikk her i Åpent^hus




































Fint? 
Jeg tror jeg er litt Snug-forelska.:)
Du finner mer her


Snug studio ble startet av Kerstin Reilemann og Berit Lüdecke i 2010.
De er henholdsvis interiørdesigner og arkitekt, og har sin base i Hannover, Tyskland.
Selv om de er tyske inkluderer jeg de gjerne i den skandinaviske nye moderne designtradisjonen. :)

Translation:
Snug studio are Kerstin Reilemann , interior designer and Berit Lüdecke, architect.
Since 2010 they have created design products in their studio in Hannover, Germany.
I think I'm Snug-a-loving it! :) Want to see more? Check out their site



I neste innlegg
mitt siste lille eksperiment :)

4 kommentarer:

  1. så fine ting!
    her var det flere saker jeg kunne tenke meg.

    bw

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. so sweet
    got to check Snug out
    thnx!

    SvarSlett
  4. so sweet
    got to check Snug out
    thnx!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...